Egy tech cég kulisszatitkai

EPAM Java Mentorprogram - Interjú Kovács Gergely mentorálttal

2019. március 06. - EPAM

kovacsgergely.png

 

Mik a karrier céljaid? Mivel szeretnél foglalkozni?

Java tudással már rendelkeztem és foglalkoztam front end technológiákkal is ezt megelőzően. A végső célom, hogy full stack fejlesztőként dolgozzak.

Mit gondolsz miben és milyen mértékben segít, segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

Gépészmérnöki képzésben vettem részt. Így közvetlenül nem segített, de elvétve programoztunk Matlab-ban és Mathematica-ban. Ezek hatására kezdtem érdeklődni más nyelvek iránt is, és így kötöttem ki itt.

Miért jelentkeztél a programunkra?

Egy ismerőstől hallottam a programról, aki nemrégiben csatlakozott az EPAM-hoz, és csupa jót mondott a programról és a cégről is.

Voltak-e előzetes elvárásaid, és ha igen, akkor mik?

Minőségi képzést akartam, amit meg is kaptam.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során? Ha volt fejlődés röviden leírnád, hogy miben fejlődtél?

Már volt egy stabil Java core tudásom, amikor jelentkeztem, de így is sok új technológiát tanultam. A program során készített teljes webes applikáció bevéste a leadott anyagot. Ráadásul azt mindig használhatom referenciának, ha valami épp nem jut eszembe.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

Abszolút az volt, még szabadság alatt is hívogathattam, ha a Google már nem segített.

Hogyan tovább? Mik a terveid a következő időszakban, a karrieredben?

Jelenleg az EPAM egyik belső projektjén dolgozom, ahol Front- és Back end feladatok is vannak bőven, így már most kipróbálhatom magam full stack pozícióban, amiben az évek múlásával egyre jobbá szeretnék válni.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

Azoknak, akik szeretnének Budapest egy központi helyén, egy szép irodában jó fizetésért, nagyszerű hangulatban egy óriásit alkotni a szoftverpiacon.

Ha pár szóval kellene összefoglalnod, hogy mit kaptál a mentorprogramtól, mik lennének azok?

Sok tapasztalatot, és álmatlan éjszakát a projektfeladat készítés közben.

Jelentkezz a Mentorprogramra!

Vagy ha még nem vagy biztos benne akkor  gyere el egy kötetlen irodalátogatásra és tedd fel a kérdéseidet! Nézz körbe, informálódj, hiszen most lehetőséged van korlátok nélkül, személyes vezető kíséretében betekinteni a kulisszák mögé, kérdezni és meglátni a hétköznapokat.

EPA.MS/LOOKBEHIND

Az interjú eredetije itt olvasható:

http://www.blooment.org/interviews/gergely_kovacs_interview.html

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr6814670039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása