Egy tech cég kulisszatitkai

Hello world

2014. október 18. - sieglzoltan

Sziasztok! Siegl Zoltán vagyok, barátaim Eddienek szóítanak. Úgy tűnik én foglak néha postokkal ellátni titeket itt a Life in Tech blogon.

Összeszámolni is ijesztő, hány éve foglalkozom programozással, és agilis projektmenedzsmenttel. A PHP-s világból érkeztem ide az EPAM Java academy falai közé, ahol lassan másfél hónapja koptatom a billentyűzetet. A web-es PHP-s világban bőséggel láttam már falon pókot. Implementáltam nagy látogatottságú rendszereket, elosztott rendszereket, demonizált folyamatokat, és még sok egyebet.

Az egyetemen sok tárgyból Java-ban kellet implementálni a feladatokat, és mindig úgy éreztem, hogy az erős típusosság valahogy önmagában az achitektúra jobb átgondolására készteti az embert. Ez persze így nem teljesen igaz, típusos nyelven is lehet nagyon jó és nagyon rossz rendszereket készíteni, de most, hogy kicsit több időt foglalkoztam a Java-val továbbra is szépnek, és kényelmesnek találom.

A programnyelv váltás mellett elsősorban azért döntöttem, mert bár sok izgalmas projekt van a PHP-s világban is, az igazi nagyvállalati rendszerek általában nem szkript nyelven íródnak. Az EPAM Academy adta meg a végső lökést. Amivel meggyőzött:

  • Kiváló feltételek az oktatás időszaka alatt is
  • Hasznos, gyakorlatias oktatás
  • Kemény kihívás az oktatás alatt
  • Az academy után sok és változatos projektlehetőség
Szóval viszlát PHP, Helló Java, Helló Epam, Helló Világ!

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr406805487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása