Egy tech cég kulisszatitkai

„A mentorom leírhatatlan nagy segítséget jelentett.”

2019. szeptember 30. - KárpátiJdt

Kíves Péter számára a Mentorprogram egyik legjelentősebb tényezője maga a mentor volt. Igazi motivációt jelentett számára, hogy szakmai fölénye dacára kollégaként kezelte és komolyan vette őt.

peter_kives.pngMik a karrier céljaid, mivel szeretnél foglalkozni?

Első körben a senior fejlesztő szint elérése a célom, de szívesen kipróbálnám később azt is, hogy milyen az emberekkel foglalkozni. Szívesen dolgozom itthon, de örömmel mennék ki külföldre is, ahogy majd hozza az élet.

Mit gondolsz, miben mennyiben segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

Az egyetemi tanulmányaim pont ahhoz adtak elegendő alapot, hogy bekerüljek a MentorprogrambaAmire a munkám során ténylegesen szükségem lesz, azt viszont mind ennek keretein belül tanultam meg. Az egyetem szükséges és jó, de az elhelyezkedésemet és a fejlődésemet inkább a program szolgálta.

Hogyan találtál a képzésünkre?

Az egyetem utolsó évében, egy hirdetésben találkoztam vele. Jó lehetőségnek tűnt, hogy fejlesszem magam és komolyabb körülmények között tanuljak. Nagyon örültem, mikor kiderült, hogy az egyetem mellett is tudom csinálni, hiszen így befejezhettem a tanulmányaimat, majd holt idő nélkül már kezdhettem is dolgozni.

Milyen előzetes elvárásokkal érkeztél?

Szerettem volna, ha olyan tudásra tehetek szert, amivel azonnal el tudok kezdeni dolgozni, hogy ne azzal teljen az első 2-3 hónapom, hogy próbálom megérteni a munkafolyamatokat és a vállalat működését.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során?

A szakmai fejlődés megkérdőjelezhetetlen, hisz erről szólt alapjában a program. Emellett pontos rálátást kaptam a vállalat struktúrájára, működésére, céljaira, ami nagy segítség főleg annak, aki most kezd ott dolgozni.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

Nagyon jó volt a kapcsolatunk! Leírhatatlanul nagy segítséget jelentett nekem. Szerencsére közel volt az egyetem, így sok esetben személyesen tudtunk beszélni. Különösen tetszett, hogy komolyan vett és a problémáimat is. Gondosan átnézte a megoldásaimat, és mindig konstruktív javaslatai voltak, értékelt, mindig adott visszajelzést. Az abszolút szakmai fölénye ellenére megvolt a személyes kapcsolat, kollégaként bánt velem, és mondanom sem kell, hogy ez mennyire motiváló. Bármit kérdezhettem, nagyon segítőkész volt.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

Bár nem elvárás, de én inkább azoknak ajánlanám, akik rendelkeznek előképzettséggel. A legoptimálisabb szerintem az utolsó éves egyetemistáknak, hiszen a szükséges tudásuk akkorra már adott, és az idejükbe is belefér.

Mit kaptál a Mentorprogramtól néhány szóban?

Stabil tudást, kapcsolatokat, rálátást a munkára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr8115005624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása