Egy tech cég kulisszatitkai

Rég volt ennyire menő kurzus a Szegedi Tudományegyetemen

2016. február 09. - EPAM_YP

2D játékfejlesztés Unity-ben

Szegedi kollégánk, Bíró Bálint egyedülálló kurzust indított az idei szemeszterben, mely az informatikus képzések egy igazán egyedi megközelítését alkalmazza.

Bálint nem titkolt célja a játékfejlesztői kultúra elterjesztése, elsősorban lakóhelyén, Szegeden.

Kiben ne keltene nosztalgikus érzéseket a Mario, az Earthworm Jim, vagy az Ori and the Blind Forest?!

A hallgatóknak régi álmuk válhat valóra, hiszen olyan játékokat alkothatnak, amelyekkel gyerekként ütötték el az időt. 

A játékfejlesztési kurzuson olyan koncepciót tanulhatnak meg a hallgatók, amiket bármilyen másik 2D-s játéktípus fejlesztéséhez felhasználhatnak. A kurzus felvételéhez nincs szükség játékfejlesztői előismeretekre, az objektum orientált szemléletmód viszont elvárás.

Bálint - a kurzus ötletgazdája - szerint, a szegedi tech közösség folyamatosan fejlődik, és habár a játékfejlesztés még nem tud maga mögött népes tábort, de a fiatalok nagyon nyitottak és a 2D-s Unity kurzus népszerűsége is ékes bizonyítéka annak, hogy érdemes a kreatív és okos fiatalokat ösztönözni.

A kurzus nem csak érdekes, hanem egyben hasznos is, és minden ilyen irányzat iránt puhatolódzó hallgatónak ajánlott. 

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr458146340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása