Egy tech cég kulisszatitkai

EPAM Academy Miklós Zoltán szemével

2014. szeptember 22. - EPAM

Sziasztok!

Miklós Zoltánnak hívnak, egy hónapja vagyok az EPAM-nál és jelenleg az EPAM Academy programban veszek részt. Az ELTE-n végeztem elméleti matematikusként. Fő tárgyam kombinatorikus optimalizálás volt. Sokáig nem programoztam, mert azt gondoltam, hogy a matematika nyelve és a matematika nyelvén megírt program - a bizonyítás - a legalkalmasabb az élet bonyolult dolgainak a megértésére. Aztán változott a világ körülöttem és elszegődtem az Ericsson R&D-be majd a Morgan Stanley-be programozni.

Szembesültem azzal, hogy emberek csoportjai terveznek, írnak és üzemeltetnek hatalmas, reménytelenül bonyolult, de sok esetben mégis működő rendszereket, amiket nem szükséges senkinek sem teljes részleteiben megérteni: néha elég annyi is, hogy a rendszer legalábbis működik.  Az EPAM Academy programban az a cél, hogy megtanuljuk, de legalábbis az alapjait lefektessük annak a tudásnak, ami a reménytelenül bonyolultnak látszó rendszerek tervezéséhez, írásához, teszteléséhez és biztonságos üzemeltetéséhez szükségeltetik. A blogot azzal a szándékkal kezdtem el írni, hogy az olvasókkal megismertessem a programot és ezzel felkeltsem a hozzám hasonló gondolkodású emberek érdeklődését a szakma iránt.  A posztokban a training során felmerülő érdekes kérdéseket szeretném hétről hétre kiragadni és megosztani a blog olvasóival. 

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr786699821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása