Egy tech cég kulisszatitkai

"Itt megtanultam tanulni."

2019. május 29. - EPAM

szabolcs_hegedus.png

Hegedűs Szabolcs számára menet közben lett világos, hogy a Mentorprogramban elszántság és belső motiváció nélkül nem sokra megy. Ahogyan ő mondja, itt a "szamuráj mentalitás" dominál és aztán tiéd a lehetőség!

 

Mik a karrier céljaid? Mivel szeretnél foglalkozni?

Programozással szeretnék foglalkozni, és mielőbb elérni a senior szintet.

Mit gondolsz miben és milyen mértékben segít, segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

Nagyon sokat segített abban, hogy megtanuljak tanulni, ami ebben a szakmában elengedhetetlenül fontos, folyamatosan elvárás.

Miért jelentkeztél a programunkra?

Véletlen egybeesés volt. Egyik ismerősöm által már hallottam az EPAM-ról, és szerettem volna bekerülni ide. Aztán a közösségi médián keresztül szembe találtam magam a mentorprogram hirdetésével. A program egyedülálló Magyarországon, így azonnal lecsaptam rá.

Voltak-e előzetes elvárásaid, és ha igen, akkor mik?

Már a program előtt sem titkolták, hogy elég kemény lesz, főleg munka mellett, ahogyan én csináltam. Az elején ez még egy jól felépített marketing szövegnek tűnt, de hamar rá kellett döbbennem, hogy nem így van. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy ilyen részletes és szerteágazó tudást ad, és hogy alapvetően ilyen intenzitású lesz. Sokkal többet kaptam, mint reméltem.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során? Ha volt fejlődés röviden leírnád, hogy miben fejlődtél?

Olyan technológiákat ismerhettem meg, amelyekről korábban nem is hallottam. Megtanultam, hogyan is megy professzionális szinten a szoftverfejlesztés. Össze se lehet hasonlítani az egyetemen végzett programozással. Mind szakmai, mind nem szakmai téren nagy változás volt számomra a segítség nélküli probléma megoldási képességem jelentős mértékű fejlődése.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

A mentorom szimpatikus volt és elég nagy rutinnal rendelkezett a mentorálás terén. Hamar megtaláltuk a közös hangot, jó volt együtt dolgozni, ebben a tapasztalata és a felkészültsége is nagy segítség volt.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

Azoknak ajánlanám a mentorprogramot, akiket maga a szoftverfejlesztés érdekel. Csupa nagybetűvel, vagyis nem csak tetszik neki, és kipróbálná, hanem ezzel akar foglalkozni, ez élteti. Rendkívül fontos az elszántság, és hogy képes legyen az illető saját magát is motiválni. Ez a szamuráj mentalitás. Tudod, hogy mennie kell és menni is fog, meg fogod tudni csinálni, még ha néha nehezebb is.

Ha pár szóval kellene összefoglalnod, hogy mit kaptál a mentorprogramtól, mik lennének azok?

Lehetőség.

http://blooment.org/interviews/szabolcs_hegedus_interview.html

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr5114765696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása