Egy tech cég kulisszatitkai

"AZ EPAM Mentorprogramban sikerült túlszárnyalnom magamat"- Horváth Bálint Tamás - mentorált

2019. április 30. - EPAM

tamas_balint_horvath.pngMik a karrier céljaid? Mivel szeretnél foglalkozni?

Szeretnék szoftverfejlesztéssel foglalkozni, és professzionális szintet elérni benne. A végső célom az, hogy a felmerülő problémák elég széles spektrumát, hatékonyan és könnyen meg tudjam oldani.

Mit gondolsz miben és milyen mértékben segít, segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

Sajnos az egyetem nem igazodik jól a piac jelenlegi elvárásaihoz. A képzés sokszor túlságosan elméleti vagy éppen elavult tudást ad. A probléma szerintem az, hogy amire valóban szükség lenne azt vagy nagyon felületesen, vagy egyáltalán nem tanítják meg.

Miért jelentkeztél a programunkra?

Úgy éreztem, hogy ez a lehetőség egy kitűnő alkalom arra, hogy áthidaljam a szakadékot a tanult és az alkalmazandó ismeretek között és, hogy a pályakezdők nehézségeit is egy csapásra letudjam. Ezeken kívül kiváló alkalom volt arra is, hogy szakmailag óriásit fejlődjek.

Voltak-e előzetes elvárásaid, és ha igen, akkor mik?

A programmal kapcsolatban előzetesen azt vártam, hogy az elvégzése után piacképes tudással rendelkezzek majd, és szakmailag sokat fejlődjek. Továbbá azonnal el akartam helyezkedni.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során? Ha volt fejlődés röviden leírnád, hogy miben fejlődtél?

Mindenképpen nagyon sokat fejlődtem a program során. Jó néhány szempontból sikerült túlszárnyalni önmagamat. A gyakorlati problémák terén, amikkel találkoztam, valamint ezek megoldásai során temérdek tapasztalattal gazdagodtam. A folyamatos kommunikáció, a szakmai diskurzusaink a mentorommal, sokkal élet közelibb élménnyé tették a kitűzött céljaink elérését. Mind szakmailag, mind pedig emberileg teljesebb lettem.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

A mentorom az elejétől kezdve nagyon segítőkész volt. Mindig számíthattam a segítségére és a részletes magyarázataira. Nagyban megkönnyítette a tudás megszerzését.

Hogyan tovább? Mik a terveid a következő időszakban, a karrieredben?

A következő időszakban szeretnék még többet fejlődni szakmailag. Tanulni és minél több tudást felhalmozni. A célom, hogy a végül az igazán profi fejlesztők körébe tartozhassak és én is megkönnyíthessem az utat mások számára.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

A végzős egyetemisták mindenképpen nagyon jól járnak ezzel a programmal, hiszen ahogy már említettem ténylegesen áthidalja az egyetem és a piac közötti szakadékot. Kitűnő lehetőség a pályakezdőknek is. Olyan embereknek is ajánlom, akik időközben jöttek rá, hogy rossz szakmát választottak, és váltani szeretnének, mert érdeklődni kezdtek a szoftverfejlesztés iránt.

Ha pár szóval kellene összefoglalnod, hogy mit kaptál a mentorprogramtól, mik lennének azok?

A mentorprogram egy remek lehetőség volt arra, hogy könnyen és zökkenőmentesen integrálódjak a dolgozó társadalomba. Nem kellett azonnal fejest ugranom a mélyvízbe. Ehelyett egy jól előkészített rendszerben betekintést nyertem a munkafolyamatokba. Hálás vagyok, mind a szakmai, mind az emberi téren tapasztalt fejlődésemért, és örülök, hogy élhettem ezzel a lehetőséggel.

 

Csatlakozz az EPAM KÉPZÉSI PROGRAMOK facebook csoporthoz és tudj meg többet a trainingekről.

Az eredeti cikk itt olvasható: http://blooment.org/interviews/tamas_balint_horvath_interview.html

 

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr7714765698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása