Egy tech cég kulisszatitkai

“Szakmai szemlélet, életszerű gyakorlat és nem utolsó sorban egy nagyon jó állás, amit mind a programnak köszönhetek.”

Interjú a mentorprogram egyik mentoráltjával, Bangó Dáviddal.

2019. március 06. - VGeri

Mik a karrier céljaid? Mivel szeretnél foglalkozni?

Továbbra is programozással, szoftverfejlesztéssel szeretnék foglalkozni.

Mit gondolsz miben és milyen mértékben segít, segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

Segített elindulni, ízelítőnek jó volt, de életképes gyakorlatot nem adott. A jelenlegi tudásomat nagyrészt a mentorprogramnak köszönhetem.

Miért jelentkeztél a programunkra?

Épp fejlesztői állást kerestem, amikor rátaláltam a programra. Pont belevágott abba, amit csinálni szerettem volna. Azért jelentkeztem, mert úgy éreztem, hogy rám fér a fejlődés mielőtt munkába állnék.

Voltak-e előzetes elvárásaid, és ha igen, akkor mik?

Jobb fejlesztő akartam lenni a program végére, ami sikerült is. A program végig nagyon gyakorlatias, az elmélet is a gyakorlat elmélete. Nincsenek benne sallangos, haszontalan részek. Amivel foglalkoztunk, arra a későbbi munka során mind szükségem volt eddigi tapasztalataim alapján.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során? Ha volt fejlődés röviden leírnád, hogy miben fejlődtél?

Mint fejlesztő nagyon sokat fejlődtem. Olyan technológiákkal ismerkedtem meg amelyek ismerete nélkül a lényegi fejlesztői munka nem lehetséges. A program piacképes tudást ad.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

A mentorom nem volt kifejezetten “kézfogós” típus, amely az én tanulási szokásaimnak teljes mértékben megfelelt. Mindig pontosan elmondta, hogy mit vár el, mire kell figyelnem, minek érdemes utánanéznem. Bármikor kérdezhettem tőle, ő mindig segített.

Hogyan tovább? Mik a terveid a következő időszakban, a karrieredben?

EPAM teljes gőzzel. Szeretnék Senior szintre eljutni előbb-utóbb, mindeközben jó kapcsolatokat kiépíteni.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

Frissen végzett informatikusoknak ajánlanám elsősorban, akik már tudnak programozni. A program célja nem a programozás alapjainak elsajátíttatása, hanem a minőségi szoftverfejlesztés mentalitásának, illetve releváns technológiáknak az átadása. Hobbi programozóból profivá lehet válni, hogy egy bizonyos kolléga szavaival éljek.

Ha pár szóval kellene összefoglalnod, hogy mit kaptál a mentorprogramtól, mik lennének azok?

Szakmai szemlélet, életszerű gyakorlat és nem utolsó sorban egy nagyon jó állás,amit mind a programnak köszönhetek.

Jelentkezéshez kattintsatok IDE! 

Meghoztuk a kedved?

Jelentkezz a Mentor programunkra!

Vagy ha még nem vagy biztos akkor gyere, nézz be hozzánk és tedd fel a kérdéseidet! Nézz körbe, informálódj, hiszen most lehetőséged van korlátok nélkül, személyes vezető kíséretében betekinteni a kulisszák mögé, kérdezni és meglátni a hétköznapokat, a nálunk dolgozókat a türkiz-fehér logó mögött.teheted meg! 

EPA.MS/LOOKBEHIND

Az interjú eredetije itt olvasható:

http://blooment.org/interviews/david_bango_interview.html

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr1914214197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása