Egy tech cég kulisszatitkai

“A mentorprogram viszont egy irányvonal, olyan gondolkodásmódot tanulhattam meg itt, amivel magabiztosan állok az elvégzendő munka elé.”

2019. március 06. - VGeri

Slezák Ákos beszámolója arról, milyen is közelről a mentorprogramunk, hogyan érdemes neki indulni, és milyen tapasztalatokkal lehet távozni.

Mik a karrier céljaid? Mivel szeretnél foglalkozni?

Mindenképpen Java fejlesztéssel szeretnék foglalkozni a továbbiakban is. Tapasztalatokat szerezni, minél több projektben részt venni, és a későbbiek során majd egy csapatot vezetni. A mentorprogramot követően szinte azonnal egy belsős projektre kerültem, és úgy érzem, hogy jól alakulnak a dolgaim, jó helyen vagyok a céljaim eléréséhez.

Mit gondolsz miben és milyen mértékben segít, segített az egyetemi képzés a karrier céljaid elérésében?

A suli alapokat ad, a programozást, a szakmai kifejezéseket illetően és hogy egyáltalán, hogyan is épül fel maga a fejlesztés folyamata. Természetesen a főiskola nagyon hasznos, viszont tényleg van egy hatalmas szakadék a munkában elvárt kompetenciák és a tanultak között. A mentorprogram viszont egy irányvonal, olyan gondolkodásmódot tanulhattam meg itt, amivel magabiztosan állok az elvégzendő munka elé.

Miért jelentkeztél a programunkra?

Egy az EPAM-nál dolgozó barátomtól hallottam a programról. Tetszett, a mentorálás felépítése, hogy folyamatos segítség áll a rendelkezésre, amire abszolút szükség is volt a jelentős mennyiségű anyag elsajátításához.

Voltak-e előzetes elvárásaid, és ha igen, akkor mik?

Minél többet szerettem volna tanulni és tapasztalatokat szerezni. Nem utolsó sorban egy jól fizető állást akartam a program sikeres elvégzését követően.

Hogy érzed sikerült fejlődnöd a program során? Ha volt fejlődés röviden leírnád, hogy miben fejlődtél?

Nehéz lenne felsorolni, hogy mennyi mindenben fejlődtem, talán amiket kiemelnék azok a problémamegoldás, a komplexebb látásmód és természetesen a programozás. A diplomamunkámat a program közben fejeztem be, és érezhető volt, hogy ahogy haladtam a programban egyre másképp néztem a munkámra, más szemmel tekintettem a felmerülő problémákra, mint a program előtt. Megváltozott a szemléletmódom, ha nem is látom azonnal a megoldást, tudom, hogy milyen irányba és hogyan induljak el.

Mennyire érezted a mentorodat segítőkésznek a program során?

Folyamatosan a rendelkezésemre állt, segített mindenben, mondhatni baráti viszonyba sikerült kerülnünk.

Hogyan tovább? Mik a terveid a következő időszakban, a karrieredben?

Szeretnék majd idővel külföldön dolgozni, és ha jól tudom az Epamon belül erre van is lehetőség.

Kinek ajánlanád elsősorban a programunkat?

Azoknak ajánlom leginkább, aki épp a suli vége előtt vannak, így már lesz idejük arra, hogy mással is foglalkozzak. Munka mellett kicsit nehezebb lehet, de az egyetemi tanulmányok mellett is abszolút elvégezhető.

 

Az interjú eredetije itt olvasható:

http://blooment.org/interviews/akos_slezak_interview.html

 

Meghoztuk a kedved?

Jelentkezz a Mentor programunkra!

Vagy ha még nem vagy biztos akkor gyere, nézz be hozzánk és tedd fel a kérdéseidet! Nézz körbe, informálódj, hiszen most lehetőséged van korlátok nélkül, személyes vezető kíséretében betekinteni a kulisszák mögé, kérdezni és meglátni a hétköznapokat, a nálunk dolgozókat a türkiz-fehér logó mögött.teheted meg! 

EPA.MS/LOOKBEHIND

A bejegyzés trackback címe:

https://epam.blog.hu/api/trackback/id/tr6214210403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása